تاکید غیر مستقیم امام جمعه بجنورد به دستگاه قضا برای تسریع در محاکمه آقازاده بزرگ

we stand up to the end

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ we stand up to the end خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

 حجت الاسلام یعقوبی گفت: از جمله مسائلی که می تواند اقتصاد کشور را پویا بکند مبارزه با مفاسد اقتصادی است، این مبارزه زیر مجموعه اقتصاد مقاومتی است.

وی تصریح کرد: در بحث مبارزه با فساد اقتصادی کل صحبت ما این است که با دستمال آلوده نمی شود شیشه را پاک کرد.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی ادامه داد: اگر مسئول یا مجموعه ای فاسد شد اینها باید بعنوان آسیب از بدنه مدیریتی کنار زد چرا که نمی گذارند گلهای مدیریت اسلامی رشد بکند.

وی از دادستان و ریاست دادگستری خراسان شمالی خواست در بحث مبارزه با مفاسد اقتصادی جدی برخورد کنند و افزود: رحم نکنید، به کسانی که به این ملت رحم نمی کنند.

حجت الاسلام یعقوبی در ادامه بیان کرد: یکی از چهره هایی که در دولت قبل مسئولیت بسیار بالایی هم داشت به جرم فساد اقتصادی به دست عدالت گرفتار شد و به زندان افتاد.

وی اظهار کرد: از قوه قضائیه برای این عدالت گستری صمیمانه متشکریم و خطاب به این عزیزان عرض می کنیم این آخرین اقدام نباشد.

امام جمعه بجنورد در انتها تاکید کرد: مردم ما منتظرند بیش از این در محاکمه مفسد هایی که پرونده شان کامل است امروز و فردا نشود و آنها را سریعا به دادگاه عدل الهی و مجازات لازم بکشانند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 2 اسفند 1393برچسب:,

] [ 18:43 ] [ سرباز ولایت ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه

Up Page

شهادت طلب | نایت ملودی
پزشکی | کرمان
پاپو | کبوتران زمینی
کد پرش به بالای صفحه وب